Jag har fått en gitarr utav baba. danke schön


TRÖTTCHEY här.
Helt slut, har kollat på klockan onaturligt många gånger idag på jobbet.
Jag vill verkligen inte jobba, jag vill ha lov nu. Jag vill vara fri. Jag pluggar hellre än att jobba. FML.
Anyways, jag är hemma nu. Så obeskrivligt skönt. Ni anar inte.

Just det, jag fick en komentar på förra inlägget.
"Fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin?"

Ja visst blir jag glad för komplimangen, men den skriker bara ut fjäsk. Vet ni varför? Jo så här är det att vissa bloggare bloggar ENDAST för att få många läsare och bli kända osv osv osv.
"...Ska vi följa varandra på bloglovin?"
Asså NEJ, jag är emot det där. Jag vill inte ha en siffra med läsare som egentligen inte är läsare utan bara finns där för att det ska se ut att man har det antalet unika läsare.
Så nej, jag vill inte följa någon blogg jag inte läser och jag vill inte att nån följer mig på bloglovin och inte läser.
You get it?

Jag bloggar för att jag tycker att det är oerhört kul, jag älskar att skriva och uttrycka mig på sätt jag trivs med. Alltså genom skrift och bild. Sen om någon läser eller kollar min blogg, det kvittar.
Dock blir jag oerhört glad när jag får reda på vilka som läser och så...det är ju liksom bara positivt.
Men ah,
som sagt. Jag ogillar sånt där grovt, som den där kommentaren jag fick.
Nu riktar jag inget hat mot bloggerskan som frågade, utan jag ba strök ett rött streck under min åsikt.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan sätta på Dirty Handz 2. Satte på den igår när jag gick o lade mig, men somnade...

Simma lugnt Hajar och guppies.


Kommentarer
Postat av: Poyee

Bra skrivet, håller med ^^

2011-07-21 @ 00:00:45
URL: http://imaginatii0n.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0