Jag sjunger hellre bra och hellre dåligt än inget alls, Om det pirrar i magen skiter jag i om det är lite falskt. Lite skit rensar magen och jag rensar min hals


Värsta pussformen jag fick på läpparna!

NU JÄVLAR SKA JAG GE ALLT.
Jag ska skita i allt
köra mitt race
öppna min mun
och
sjunga ut
som Promoe i Kråksången "Jag sjunger hellre bra eller dåligt, än inget alls"
Jag kommer klara detta ingen snack om saken.

Ska göra mig i ordning sedan bege mig till Stortorget.
Send en tanke till mig runt 13:00 och en till vid 15:00.
För då ska vi Wind of Change spela/sjunga!

ADIOS.


Kommentarer
Postat av: your wifeyyy

STACKARS KARIM, HAN SER JU LIVRÄDD UT :CCCCCCCCC

2011-07-16 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0