Dina vänner är som de sju lärjungarna var för Jesus. fast tusen gånger bättre

Haha fick nyss en kommentar. En tjej vid namn Sandra ville att jag skulle skriva lite om mina vänner.
De jag umgås med, internetvänner osv, haha. Så hade tänkt att göra det nu.
Tack för att du läser min blogg btw!

Jag gör ingen rangordning eller liknande nu. BARA SÅ ATT NI VET!!


Mathilda Gustafsson
En av mina bästa vänner. Hon är som en storasyster för mig, även om hon är ett år yngre än mig.
Hennes personlighet kan man inte jämföra ens med den absolut felfria,perfekta, osv(om den nu finns).
Jag är ALLTID mig själv, men asså med henne är jag VERKLIGEN mig själv och hon accepterar&respekterar det.
That's fucking amazing.
Hon är underbar, hon är så empatisk att det nästan är läskigt.
Asså det är så obeskrivligt när det gäller henne. Hon är bara så fin.
Och jag tackar den högre makten(om den nu finns) varje dag för att jag har en sån som henne vid min sida.



Sanna Nilsson
My little girl. Sanna som jag var såå rädd för i början. Haha, värsta "Yo Gangstah, whats cracking?"-girl.
Det är henne jag oftast spenderar mina helger med + de andra i Lundbygänget.
Det roliga är att varken jag eller Sanna bor i Lundby. Haha, eller ah hon bodde där.
Asså så mycket som jag har skrattat med denna flicka, så mycket som jag delat med henne.
Hon är en väldigt stor pusselbit i mitt liv. Skulle hon försvinna, skulle hela pusslet ,alltså jag gå förlorad.
Hon och jag + en kebabpizza. Livet är som det ska vara då.
Denna flicka behöver jag.


Erik Sandström
Holy fucking shit, vilka minnen jag har med denna gosse.
Känt honom i 8år snart. Började i hans klass i 2an uppe i Norrland.
Han var den första jag blev kär i, var kär i honom i fyra år. Sedan i 5an vågade jag fråga chans på honom genom E-mail. HAHA han sa Ja och vi var ett par i fyra månader. HAHA...så kooomiskt.
Denna grabb är inte som alla andra killar, helt seriöst. Erik har sin egna kategori.
Han är snäll, omtänksam, flummig, töntig, störd, idiotisk(in a good way), söt, handsome OSV OSV.
Han betyder väldigt mycket för mig även om han bor 60mil ifrån mig.
Men det är han som står ut med mig helhjärtat i mina jobbigaste stunder.
Gud vad han inte får försvinna!



Fredrik Leijon
Min lilla freddieboi.
Varför ska du bo i Östersund, i kalla norrland?
Inte kännt dig lika länge som Erik, men ändå känns det som att även du var med från start.
Du och Erik är mina bästa killpolare. Ni är obeskrivligt bra.
Och Du Fredrik, du är så störd att man blir helt sne i skallen.
Du kan förstå och skratta åt mina dum/tokigheter och tycka att det är fullkomligt normalt.
Du har anförtrott dig till mig flera gånger och detsamma gör jag till dig.
Och ah Fred, du är guld.


Engla Andresson
Engla din handikappade jävel.
Go and get your ryggskydd.
Nä men,  haha denna halv filipinska brud är helt störd.
Och hon är en av lundbybrudarna. Vi har gått igenom en hel del. Både roliga och lite mindre roliga saker.
Men trots allt så har vi inte lämnat varandra. Du betyder faktiskt väääldigt mycket för mig.
Tänkte inte på det sättet förut, men nu ser jag vad det är för vän jag har framför mig.
Och jag är innerligt tacksam.
Alla minnen är oförglömliga och jag hungrar bara efter mer stuff som sedan blir ett minne.


Lena Nguyen & Hannah Toivonen
Mina två mest skrattigaste vänninor evet. Two members in the Lundbycrew.
Lena ditt skratt slår, och det gör även ditt Hannah.
Ni båda två lyser fan upp mina mörka dagar med eran knäppa ideér och sånt shit.
Lena HAHA första gången vi var med varandra, alla blev så sjukt chockade. Like "WTF, umgås de två?"
Och Hannah, du du asså. I love din källare och även din fläkt. Och det r du väldigt vetandes om.
Ja ni två. Mycket har gjorts med er två plus Engla och Sanna.
Tack för att ni står ut med mig.


Sanna Ström
Sanna min lilla shufferkuffen.
Din lillskit på 14bast. Din jävla bonde uppe i Luleå.
Du och jag träffades på internet nångång i September månad, 2010.
Enda sedan dess har det vart du och jag.
Du är min soulmate, min syster, min mamma, min bästavän.
Första gångn vi träffades kom du 27April 2011...stannade hos mig hela helgen till 29April.
Och jag ska säga dig, den helgen var en av de bästa i mitt liv.
Så mycket som vi stod o skrek o hoppa till bra band på YEAHfestivalen.
Du och jag på våra brädor, ah världen får akta sig.
Din jefla jevel. Snart kommer jag till dig också, till kalla Luleå.

Orkar inte skriva mer. Men visar bilder på mer vänner som jag har kär!


Poyee

Karim & Nawres

Felizia

Mitt käraste band Wind of Change. Arek, Cajsa och Agnes fattas.


Ska snart sova.
peace

Kommentarer
Postat av: sanna

fan va gölligt du skrivit kayla blev fan nästan tårögd ! pussssss

2011-07-18 @ 13:35:22
URL: http://sannastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0