My bones stay strong, My days still long


We<3it - Tumblr.com

Det är typ som att jag försöker lösa en gåta
en sådan
som skulle förändra allting
om jag är klok nog och löser den.

Det är bara det att det finns ett problem
hur mycket jag än tänker
och...tänker
så kan jag inte komma på vad det är för gåta.
-Jag vet, konstigt

--------

Vaknade nyss, igårkväll bytte jag rum med Nchilija. Så nu har jag eget rum, bara det att jag vet inte om jag trivs.
Eftersom att det inte är ett riktigt rum, utan en del av hallen här uppe på övervåningen. Så jag har liksom ba min loftsäng som avskiljer skiten. Men min far sa att vi ska fixa en vägg. Och det ska bannemig fixas, annars blir jag galen.
Anyways, idag kl 13:00 ska jag träffa my homies i bandet. Käka på Saigon o bara umgås. Awesome shit.
Nu: Duscha o försöka få bort min magont.

Simma lurre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0