När personen alltid finns där för dig...


Detta fick jag utav Sanna Bästaste Nilsson ikväll från London.
Fett sött.
Anti-åldering piller och Anti-hårshit piller. Fatta inte riktigt.
Men men.
Käkat kebabpizza med Hannah och Sanna. FETT GOD KEBAB PÅ KEBABHOUS, där ska jag köpa kebabpizza/rulle/tallrik/whateva hädanefter.
Jag är så glad nu när Sanna kommit tillbaka. Saknat henne så bra.
Alla vi tre satt vid slottet och shitchatta, Hannah berätta om sitt sommarjobb och detsamma gjorde jag.
Sen sprang Hannah till bussen och Sanna stod ut med mitt tjat om en viss grej. Thank you Hun' för att du pallar...

NU:
Ladda ner nån film, sedan sova!
ADIOS

Kommentarer
Postat av: sanna

kayla du vet att jag alltid pallar vafan! Saken är hur mkt vi än snackar om det känns de aldrig som de är nt tjatigt..... <3

2011-07-18 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0