There are many things that i would like to say to you


Nyss kommit hem.
Jobbat idag, bada på G-vik.
Efter jobbet drog jag till replokalen, rocka ass.
Sedan flumma runt som en stor fet tönt på stan med the rest of thA band.
Rätt skönt folk. MYCKET*

Asså jag är sjukt trött.
Typ på många olika sätt.
Vill bara sätta på mig mina sidenkalsonger med svampbob på och en liten topp.
Lägga mig i min säng under mina två täcken och huvudet på mina tre kuddar.
Sen bara somna in. Typ som björnarna sover i ide.
Sen vakna när alla problem är lösta och jag är utvilad som fan.
Det skulle vara fett.

Är sugen på en kebabrulle....funderar på att spräcka min femhundring o köpa en. But I don't know...
JO JAG SKA FAN GÖRA DET.
Hejdå amigos. Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0