Things that make me feel happy


we<3it - tumblr.com

  1. Sitta med hela familjen runt ett bord eller liknande och snacka, skratta och bara ha det bra.

  2. Skratta

  3. Lyssna på musik och rita

  4. Veta att någon tycker om en

  5. Komplimanger

  6. Umgås med folk som gillar att umgås med mig

  7. Prata med någon ny person som man sedan inte tappar kontakten med i första hand

  8. Skaeta

  9. Fixa o trixa med min bräda

  10. Städad omgivning

  11. Lycklig kärlek hos andra

  12. Pensionärer som håller varandra i händerna

  13. Hundar som älskar sina ägare

  14. Träna när jag själv vill

  15. Sitta på datorn en normal tid

  16. Sova ut

  17. Sjunga och spela musik

  18. När jag sagt något roligt som folk skrattar åt

  19. När min familj mår bra

  20. Bra betyg eller resultat i skolan

  21. En viss musik

  22. När jag e stolt

  23. när allt i livet rullar på bra

  24. Bra väder

  25. Weheartit.com

  26. roliga överraskningar

  27. när jag känner mig en aning snygg

  28. God mat

  29. Mina kompisar

  30. När jag kan vara helt borta i mina dagdrömmar för att jag är så lycklig.

  31. Små grejor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0