Who? What? When?


Sanna minns du denna kväll?
Fredagkvällen på Yeah-festivalen.
När vi stod på din väldigt flexibla bräda och hoppa till bra band.
Hela den där helgen är ett av mina bästa minnen i mitt liv.
Och nu är det 6dagar kvar till jag tar tåget upp till dig.
Resan kommer ta 18timmar, men jag bryr mig inte.
Kommer vara så värt det...

Just nu...
sitter jag och lyssnar på Imogen Heap.
Sitter och tänker och känner att jag vill skriva något.
Men jag får inte ut nå ord...så jag antar det jag har inombord
får stanna där en stund till.

Idag fyller en till Kusin år, Phillip 6år!
Men ska även vara med Sanna och lena idag.
Får se hur allt fixar sig...
Have a great day.

Peace and Respect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0