ajm sikk

Jag dör, av denna värme som fortplantar sig i mitt rum.
Om jag öppnar ett fönster flyger myggfanskapen in i rummet.
Ingen fläkt har jag heller.
Sen att Röd Fucking Luvan är på besök det är ju inte det bästa heller.
PMS:at heela dagen.

Jag stör mig på att jag inte kan klaga utan att få dåligt samvete då det finns barn o människor som är med om värre saker.
Men I have mens och det är rena rama ökenvädret det är ingen bra mix... så jag måste få Klaga lite?!?!?

FAN! Tappade nyss mitt tuggummi...eller egentligen var det 5st som har blivit ett. Om ni fattar?

Värmen..nej asså gud. Jag dör, jag avlider, jag smälter, jag rinner iväg ner i en brunn och ner i vattnet och blir ett med det istället.
Bättre än denna fasta form jag är i nu.
Sedan vill jag göra en viss grej, men vågar inte..eller jag vågar men är rädd för vad som ska hända om jag gör den saken.

I'm dying återigen...
Rosor är blåa, violer är röda, solroser är vita och maskroser är grå.

Jag har tråkigt också, typ lite mer grädde på moset.
Typ dampar tillsammans med Mimmi.
Hon förstår mina dampanfall riktigt bra den där tjejen.

Jag lyssnar på gaymusik också..."And She wiiiiiiiiilll be loved, And she wiiiiiilll be loooo-oved."
Man ba wtf?

Asså meningslösare inlägg finns inte...jag svär.
Jag typ bara skriver massa shit, som ingen läser i alla fall.
But you know what?
I DON'T GIVE A F@CK..



Här får ni en snäll och odampig bild så ni inte får värsta dampintrycket av mig.
Jag menar vem fan äre som har skrivit skiten där ovanför?
Inte jag...jävla psyk typ?
Jag sitter här och är snäll faktiskt!
Massa glad och massa lydig.

döh.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0