It's a sunny and a beautiful day today


Måndag, it's Monday! Och solen är framme, mitt rum är typ värsta bastun, eller hade varit om inte balkongdörren hade vart uppe.
Vaknade av att Bob Marley spelades på hög volym nere ifrån. Fick flashbacks på tiden i baronbackarna.
Bob Marley är fan as bra, I really like him. Även om he's a dead man.
Jag minns i USA när jag hade på mig min Bob Marley Tee, då frågade en strangerman om jag hade vart på någon konsert med honom.
Man ba "Jaaa jag har sett hans döda kropp på scen, liksom han dog i början på 80-talet men han ställde upp i alla fall!"
Haha nä men asså vissa är lite pantade. Jag var 15år, ser jag äldre ut? Njaa inte SÅ gammal så att jag skulle kunna ha funnits på Matleys tid.
Shit, mycket om mr Marley nu, men ah. Yaya och lillknytet Karim kommer hem från BB idag.
Så ska städa o shit, sen vara med Mathilda och på kvällen ska jag på Bio med min käre lillasyster Malaika!
Adios Amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0