JAG HATAR RUBRIKER SÅ FUCKING MYCKET


We<3it - Tumblr.com
Ibland önskar jag att jag var nån tjej med magiska krafter...typ något sånt.
Fatta enkelt det skulle bli att leva då. Bara trolla fram det man vill ha, där man vill vara osv.
Fast om jag tänker efter så är nog inte det så bra egentligen...då lär man nog sig inte att uppskatta det man verkligen har, utan bara strävar efter mer. Visst man kan sträva efter mer när man vet att man har mycket, men då ska man fortfarande vara tacksam. Vilket många inte är, typ de människor som tar allt och alla för givet de som tycker att allt ska vara enkelt att få och göra osv.

Jag vet inte varför jag skrev om det där...Hade bara lust för't.
Vaknade nyss, tvättade ansiktet på en gång vilket jag aldrig gör annars utan brukar göra det lite senare när jag är pålägg och sånt shit.
Så nu känner jag mig som värsta ansiktsmodellen för ren och fin hy på TV. typ...
/kayla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0