Jag känner en flicka ..

Denna flicka är verkligen bäst. Och nu ska jag förklara varför.... För att hon lyssnar, och nu säger vad hon tycker. Hon är i en klass för sig, sen att hennes humor ibland är svin dålig är en annan femma.. Hon vågar, hon vågar vara unik, för de är hon. Så jävla unik så det finns fan inte. För hon är äkta, äkta som guld. Hon är sig själv, och de kommer ta denna flicka sjuktligt långt i vår sjukliga värld. 

Och denna flicka känner en annan flicka, och den flickan önskar den andra flickan, hon den där smarta, fin, underbara, vackra, dumma alltmänt puckade flickan EN GO JÄVLA MOTHA FUGGING FÖDELSEDAG, FÖR DE ÄR DU SÅ JÄVLA VÄRD!
Och mest av allt hade jag vilja fira den med dig, hos dig. Men äsch, du vet att jag älskar dig anyhow.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0