Kim ritade av mig

Från att ha haft en as dålig start på min kväll igår, så gick jag o lade mig as glad.
Skypade med Pommac och Kiwi...osociala som en röttengurka.
Jag googletranslatea lite shit på olika språk...jag är så språkkunnig!
Sen stack Pommac och lade sig och Kiwi sura Järnet. Han kanske inte kan åka till Metaltown nämligen!
Men så spelade vi röj-flaggor ellervafan det heter...så blev han på bättre humör.
Men så började han mobba mig med fula bilder på mig som han hittat på facebook
Typ som denna,
[FUCK, det går inte att spara den! Men aja, det är en as ful bild på mig från skolavslutningen. Jag har vääääärsta flinet och ah, jag är ful.]
Anyways, han höll på sådär..tog massa bilder på mig när jag ser ut som en uppstoppad trana.
Han gjorde tillochmed en egen mapp med de bilderna. Mobbare på hög nivå och allt detta kunde jag se genom skype, när man kan dela så den andra personen kan se vad man gör.
Sedan friade han till mig, eller nej han frågade om vi skulle gifta oss på fb men jag friade som man gör på riktigt.
Så nu är vi lyckligt gifta. HELL YEAH...

Sedan ritade gubbfanskapet av mig också...

Skratta som en jävla tok. Tack för mobbigt underhållning Kiwi.


Detta är då han i sina yngre dagar, en riktig gangster fo sho.

Herre jisses jag har skrivit ett inlägg om bara Kimi Boy.
Är du glad nu? :D

DUMMA MUMINTROLL.
PEACE

Kommentarer
Postat av: ABUDABUDAGHA

HAHAHAHAHAHAHA.

konst på hög nivå.

tack för att du är så ful<3

2011-06-12 @ 22:14:12
Postat av: Cimma

Du och din blogg var ju lite smått underbara!

2011-06-13 @ 00:01:12
URL: http://cimmawest.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0