Konst på stan


Solen är inte bra för mig, mitt huvud bara växer och växer. Men visst är jag snygg/het/söt/whatever i alla fall?
Idag vaknade jag upp på ett hotell, as skönt! Käka as god frukost, gick upp på stan vid 11. Asså hela stan är proppfylld med massa konstverk o shit.
Sen stack vi till vivalla, där mammas kompis bor. Lekte med hennes son, George 6år.
FÖR SÖT, as intelligent. Vi stack ut och lekte lite med hans kompisar, jag är säker på en sak nu...Jag ska jobba med barn i framtiden. Jag verkligen älskar att umgås med dem, lära dem oolika saker.
Som nu, nu lärde jag dem att åka bräda och så snacka jag om att man ska vara snäll mot varandra osv osv.
As taggad på att jobba på brickebacksskolan i Juli.

Nu ska vi träffa mammas barndomskompis o hennes barn. As nice!

Det här är de när de är 15år. Mamma till höger och Jeanette till vänzter.
Nu ska jag och Chichi bege oss mot hotellet, bloggar imorn när jag kommer hem!

Peace out bitchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0