Långt inlägg. Men ni behöver fan inte läsa om ni inte vill, I dont give a f*ck

















Fan vad ni är bäst!

Min dag har spenderats med Kenan och Sanna i början. Sedan kom Lena och Kenan stack.
Vredesutbrott.
Kastat mobilen i gräset.
PMS:at på Kenan och Sanna.
PMS:at på några andra som inte var närvarande där.
Skrikit.
Varit nära på att skicka sms som jag sedan skulle ångra att jag skicka.
Lugnat ner mig.
Skrattat.
Åkt bräda.
Skrattat ännu mer.
Tänkt sönder hjärnan.
Börjat bli sur igen.
Tänker sönder hjärnan igen.
Sagt hejdå till Kenan.
Tagit fjortisbilder.
Åkt buss.
Gått på en promenad från vivalla till lundby.
Käkat kebabpizza.
Varit besviken tillsammans med Lena och Sanna.
Hängt på ett dagis.
Lekt+ tagit kort.
Snackat.
Snackat minnen.
Blivit arg igen.
Hamna hemma hos Lena.
Hållt på o Somna.
Ritat på Sannas hand.
Tog buss till stan.
Rulla hem

Nu: Vara arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0