Now You're playing with power


Denna dag har vart magnifico.
Efter repet drog jag hem sen kom Sanna och hämtade mig.
Drog till ToiToi. Där vi fann henne och Engla.
Svettiga Jag förälskade mig i Hannahs Fläkt.
Drog hem till Engla och hade vattenkrig, asså guuud. Jag dog av skratt, älskar Sanna's skratt och reaktioner.
Lundbypizzerian sedan, delade en kebabpizza med Kören...sedan kom Hannahs storebror och OMG...Jag är 100% säker på att han och Engla kommer gifta sig när de blir äldre.
Så jag satt o planera lite shit om deras framtid.
Måste säga det att jag har djävulskt roligt när jag är med de där brudarna. Skrattar bokstavligen arslet av mig.
NU: Music and chillin'
Adios.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha så jävla klockent vattenkrig.... blev bara lite rädd för din stråle ;) hehe.... vi är grymma tsm!

2011-06-29 @ 10:44:13
URL: http://sannastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0