Saknar mina syskon i usa

Ingrid och Dante(AKA Mijo)...Damn vad jag saknar dem. Helt sick.
Saknar när Ingrid väcker mig, Nchilija och Malika genom att skrika "Wake up" eller säga fint och snällt "Wakie wakie". Jag saknar när Mijo vill klättra upp i kylskåpet och när man ska ta ner honom så sträcker han ut handen och säger lite läspande "Stop".
Jag saknar när jag låg och sola och Ingrid vattnade gräsmattan med vattenslangen och sedan sprutade på mig.
Saknar även när Ingrid alltid ville ha det så kallade "heart" hela tiden. (det var ett pennskrin med ett hjärta på).
Jag saknar att vakna upp, kolla på mobilen, gå in i album och sedan få se en massa närbilder nerifrån på Ingrid.
I MISS EVERYTHING.
Igår berättade mamma att ingrid hade sagt såhär.
"You need to bring them back with you, they dont want to be in sweden"
Finns det något sötare.
Älskar dem så oerhört mycket.




Nu försöka ta reda på om det blir något badande med oss från Musik för mat.
/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0