SVAR PÅ FRÅGORNA


Yes, I have green eyes.
Här kommer svaren på frågorna jag fått. Ångra att jag startade en frågestund, det är så fjortisstyle, så mainstream och så pinsamt!

Du kommer inte klara din kickflip
svar:
Ingen fråga för det första och för det andra Jo det kommer jag.

Bara för att ingen (HAHA) har frågat nåt kan jag väl vara så himlans gullig att göra det.
HUR MYCKET PÅ EN SKALA 1-10 SKULLE DU SÄGA ATT JAG SÅG UT????????
Svar:
Malaika du är en Mokédé, vad tror du...En 10:a såklart!

Ska du verkligen bjuda på kebab? :)
svar:
Självklart Nåres min vän!

Hur lång är du?
Svar:
173-174cm

Vart i USA bor din mamma? (Om hon fort. bor där?)
svar:
Jupp hon bor fortfarande kvar där. I en liten stad vid namn Moses Lake.

Hur många syskon har du?
svar: Jag är storasyster till 8st och lillasyster till 1.

Saknar du Julia från Mimer?
svar:
Klart att jag saknar dig vännen.

gillaru pannkakor? :D
svar:
Jag föräter mig på pannkakor när det serveras...ehe så ja!

Vad är dina intressen?

svar: Har ett stort intresse för skate, friidrott, streetart/graffiti,musik, Böcker, poesi och polare.

Vem/Vilka är din idol/idoler?
svar:
Nerkärad i Slipknots sångare Corey Taylor detsamma i trestegshopparen Phillips Idowu och och poeten Johannes Anyuru.

Varför är du så fin?
svar:
Oj...öh, fan vet jag? Haha...tack eller nåt!

Har du hårig fitta bby?
svar:
Jag HATAR det där ordet på det kvinnliga könsorganet, och det vet du Sanna!
Men jupp, jag har en hel regnskog där nere. Massa små orangutangungar som hänger och klänger med.

Om du fick välja en person i hela världen som du tyckte var coolast vem hade du valt? ( och väljer du inte mig är vår vänskap över, just sayin..)
svar:
Herrejävlar det var en svår fråga. Och Sanna nej det är inte du.
Men jag vet faktiskt inte vem jag ska välja, om jag hade vart 8år skulle jag sagt min far. Så ah det får väl vara han.

Tycker du pelagoiner är feina?
Svar:
vad tusan är Pelagoiner?

NÄR SKARU BOKA OCH KOMMA NER TILL LULE?!

Och ... vilken är din sbsolut vbästaste bästa favorit låt?
svar:
För det första Sanna min vän så ligger Lule uppåt och inte neråt. Men jag ska boka snart.
För det andra lär dig stava...för det tredje min bästaste bästa favorit låt är nog någon Hur jag fick dig att älska mig med Kent och Snuff med Slipknot.

Om du fick vara vem du ville för en dag, vem hade du varit då?
Svar:
Ingen aning, men någon kille i alla fall...Vill veta hur det är att vara kille. och NEJ det är inte för att jag vill vara en kille... -.-

Föredrar du korta tjocka, eller långa smala?
Svar:
Okey misstolk. Men nej jag ska inte misstolka denna fråga.
Hm asså jag föredrar långa o smala killar framför korta och tjocka. Men sen är det ju inte utsidan...men vi ska inte gå in på det snacket nu. Långa och smala PUNKT.

where's the chupstick?
Svar:
Frågetecken.

Hey kayla! ja ääälskar din blogg o ja läser den varje dag typ 6 ggr, önskar den fanns i en iphoneapp, skulel vara så mkt smidigare! jag vill verkligen träffa dej i verkligheten o äta en glass o efter de vill jag köpa en tröja med dej! random? som du!
Min fråga är, skulle du vilja ha så långt hår att du kan torka rumpan med de?
Tack idolen för allt!
Svar:
HAHAHAHA Kenan du är sick! Och nej jag vill inte ha så långt hår. Jag vill ha kort, som jag har nu.

Hej min kära vän.
1. Är kebabpizza verkligen gott? Jag själv har aldrig prövat.
Svar:
Kebabpizza är mat från himelriket. Liksom..det är obeskrivligt gott.
2. Är din cykel lika snygg som min? (erik) har själv aldrig sätt dig på en sykel.
svar:
Jag har ingen cykel. I have my board.
3. För en mindre summa skulle vi kunna laga din sykel. Vill du det?
Svar:
Fixa en cykel till mig som ni kan få fixa.
4. Har du blått nagellack jag (erik) kan låna..? :$
svar:
Jupp I have, Jag tar med mig det när jag åker upp till er!
Tack på förhand!  VARSÅGOD
mvh / Fybloggarna.

har du hår mellan benen just nu? :(
Svar:
Jag bidrar inte till något som helst runkmaterial!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0