Alive - Pearl Jam [åsum]


Jag och min lillasyster Malaika.
Det är 1½år imellan oss, ibland kan det kännas som mer men ibland kan det även kännas som att hon är äldst när det egentligen är tvärtom.
Jag är typ massa mega über gla' att jag har henne, även om hon inte säger allt till mig så kan jag säga allt till henne och det liksom stannar mellan oss.
Trots att det kan va värsta krigen mellan oss ibland så blir vi ändå vänner tillslut, vi behöver inte ens be om ursäkt tillvarandra.
Hon är fullkomligt den bästa personen som finns. Hon och restan av syskonskaran.
Ville ba skriva det här på bloggen, pga av att jag har inget o skriva om OCH att jag ba ville skriva det här, här!

Nu ska jag förbereda mig inför NP i matte som är IMORGON. SKAKIS ELLER VAD?!

/km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0