jwqcmwwcmweocmwslöacmsamc,sa

Okey, nu är jag Pissed! Shit...
Snackade med en kompis jag nämnt tidigare...Mister Karim, vi snackade om filmen Notorious.
Christoffer (aka Biggie Smalls) var otrogen, hade så kallade Bitches runt omkring sig.
Jag sa att han var en otrogen jävel, då säger han som fick mig att tappa min jävla haka "Men det är ju klart, han hade ju massa bitches runt omkring sig"

Asså DÄR blev jag galen. Han var ung, JA. Han var dum, JA. Han gjorde misstag, JA. Som alla människor gör, JA!
Men om man är allt det där...så ska man för det första inte skaffa barn, för det andra INTE GIFTA SIG.
För när man gifter sig så gör man en pakt eller vad fan man säger. ATT ALLTID VARA TROGNA MOT VARANDRA, och leva med varandra livet ut. Dock har det där blivit för mjölkat, nu gifter man sig efter en-två månader och tror att man älskar varandra.

Aja...pallar inte. Haha, kände ba för att skriva av mig.
EHE
/Km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0