musik


Kom nyss in...Var ute och åkte lite samtidigt som jag följde Engla hem en bit.

Lyssnar på Smash Into Pieces och Blindside nu.
Det är helt underbart att Musik kan va så sjukt bra. Bara sitta och softa med himelsk musik som strömmar ut ur högtalarna/hörlurarna. I just love it.
Jag älskar verkligen när man hör en låt för första gången och det blir verkligen kärlek på en gång. När hårstråna på armarna knottrar sig och man får en ilning genom ryggraden. Jag bara älskar den känslan.
Nackdelen är att det finns en väldigt stor risk att jag spelar sönder låten. Men så länge låten fortfarande är lika bra som första lyssningen så spelar det absolut ingen roll för stunden.

Nu lyssnar jag på Fading med Smash Into Pieces om och om och om igen.

Musik In My Soul.
/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0