Skrivit på min uppsats

"Har du någonsin känt den där rysningen av obehag längs ryggraden? När svetten i hårfästet bryter sig lös och gör pannan plank, när håret på armarna reser sig likt en katt reser ragg?
Visst är det en obehaglig känsla? Men på samma gång, gillar du det på något konstigt vis.
Du gillar att bli uppskrämd trots att det bara är påhitt det du blir skrämd av.
Men det är så vi människor är, när nyfikenheten tar över så är vi nästan gränslösa. Testar oss själva psykiskt.

 Så är det med skräcken som fyller oss när vi kollar på en skräckfilm, läser en riktigt rysarroman eller går på en kvällspromenad under fullmånens sken."

Min inledning på min uppsats om skräck. Har suttit med den några timmar nu...ska göra en framsida. Typiskt mig, rita en framsida på alla skrivuppsatser.
Efter det ska jag skissa lite på Musik.För.Mat loggan.
Lyssnar på bandet P.O.D.
Så sjukt bra låtar!

/km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0