So pissed off

Helt sjukt, jag är trött.
Sjukt trött på orättvisorna här i världen OCH favorisering. Asså finns det något värre? Ja det gör det. Men ah...Favorisering. I just hate it!

Sen är det massa annat shit jag nojar upp mig på. ÅH GOSH I NEED A BREAK. Går det att skjuta fram sommarlovet! 'Cause I need it.
Fokus på plugget nu. Måste göra bra ifrån mig in i det sista. Slå sönder den där jävla muren o ba bli fri för en stund.

Cruisat runt i staden med käre Alice. Ball tjej, två år yngre än mig men det ser fan inte ut som det. Tummen upp för henne!
ska plugga med Radiohead i högtalarna.

Lättar upp skitstämningen med en bild från idag. Engla satte stjärnor och måla facet mitt. EHE...sexymama
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0