Still waiting


we<3it - Tumblr.com

Nu är det andra gången jag får skriva om. Råkar radera hela tiden.
Vart med min homie Mathilda efter skolan idag. Stekte i bikini i solen.
Hon är guld.

Jag känner att jag behöver röra på mig, dock har jag pausat friidrotten. Men typ bara vara ute och springa.
Jag är en sån som tänker sjukt mycket, får lätt uppfattningar om saker och ting även om de kan vara falska ibland. Sjukt jobbigt, men när det händer att min hjärna nästan sprängs så brukar jag antingen skriva/rita/träna.
Känner att jag behöver springa, typ i skogen. Bara för att rensa liksom.

Har citron i håret (försökte bleka håret) så ska hoppa in i duschen nu.
Longboarding i detta väder är guld så ni vet!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0