...................



SMASH INTO PIECES! De var så sjukt jävla duckfucking underbara! chris röst är sååååå sjuuuuk!
Sen sen...så såg Sanna honom stå o snacka i tele..så när han snackat klart så gick vi fram o snacka med honom. AS TRÄÄÄÄÄÄVLIG. SÅ fråga vi om jag fick ta kort på honom med mig. SÅ sanna tog kort o han ba "på ett villkor! om Ni taggar våran sida på fb sen" så man ba HELL TO THE YEAH. Vi skulle se hårda ut...så det blev såhär:



SEDAN spelade Future Citizens. Gitarristen Adrian är yayas kusin..och Sanna gillar dem, så vi kolla på dem! Sjukt bra var de med...sedan ropade Freddie upp Sanna på scen så fick hon en tee som det stod "I Love Future Citizens" As gulligt. Och ah de var braaaaaaaa!




HÅRD CHEY JAO!







Och så Blindfuckingside(blindside)
ASSÅ...De var så sjukt sinnes sjukt sjuuuuuukt jefla bra. Asså sanna gilla dem till och med.
Vi stod längst fram, det var 30min förtjänat...så jag typ hetta sönder!
Men ah sen när de kom upp, de två första låtarna kunde jag inte...sen sa Christian "Nu är det dags att dansa"
redan då visste jag att de skulle spela The way you dance. OCH OCH OCH det är min favoritlåt med dem, asså det var magiskt. Jag skrek ut lyriken och jag hoppa och jag ah VAR lycklig! Jag ÄR lycklig för jag fick uppleva den där stunden med min absolut bästa SANNASTRÖM (aka LULEÅ) I VÄRLDEN.
Sen spela de Pitiful, sleepwalking osv osv. Sedan...i slutet kastade de ut trumpinnar. JAG KAYLA MOKÈDÈ fick en trumpinne jag fångade den FATTA!!!! Sen kasta gitarristen ut plektrum, sanna fick tag på ett och hon gav det till mig. TACK BABY! Helt seriöst, jag är fan lycklig. Och jag babblar mkt...men detta var helt underbart obeskrivligt.


Ser ni hur magiskt det är?

Sanna: "Jag är för trött för att leva"
SÖTKÄRRING<3

Nu ska vi softa!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0