Han tycker om Kebab som jag, fast han föredrar Kebabtallrik mer än kebabpizza


Suttit och tittat på när Kim lagat Tacos. Han suger på att skära grönsaker OCH att krydda köttfärsen.
Han äter även som en gris och skriker som en babian!
Energisk_g-rabb_95.
Nu
duschar han och ska göra det på MAX 10min. Det är en sorts plåga för honom, men han får stå ut. För det är fan inte normalt o duscha i över 10min.
EHE.

Oj, ett helt inlägg om Kim. Är du glad nu mumintrollet?
Du är bra du Kim, Just Sayin'

Km.



Kommentarer
Postat av: KANSKEKIM

1. Jag äger på att hacka grönsaker och suger verkligen inte på att krydda.

2. Jag har inget mer att säga..

TAK FOER INLÄGG OM MEJ KAYLLA <3

2011-11-05 @ 03:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0