Hata hata hata vintern


Jag saknar mina och gugges långa åkturer runt om i stan.

Jag saknar att jag faktiskt blev brun av svensksol.

Jag saknar när jag satt innan klockan 8 på morgonen och vänta på bussen
för att komma till fritidset jag jobbade på.

Jag saknar mina klassföreståndare jag hade i hela 7an, 8an och 9an.
Skolavslutningen fick mig att gråta som en barnunge. For real.

Jag saknar när jag och Cajsa åkte bräda över 4timmar på förmiddagen.

Jag saknar sommarkvällarna med mina babes.

Jag saknar kebaben vi kebabgirls åt hela tiden.

Jag saknar den där kvällen då jag och Sanna solade på en gräsplätt vid Biltema.

Jag saknar hur jag svettades på bussen varje gång jag satt i en.



JAG SAKNAR SOMMAREN SÅ JÄVLA HÅRT ATT JAG VILL DÖDA VINTERN.
Går det? Får jag det?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi hade en jävligt bra sommar tsm!! Men fan vi får göra vintern kul som fan med !!!

2011-11-30 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0