I feel free in my cage

create avatar

SÅ NU BLIR DET BRA UPPDATERING IGEN!
Var hos min gudmor igår o hennes familia!
Kul kul kul...
Soft dag i skolan idag.

Kollade på en film "Tobaksbarnen" heter den...handlar om hur tobaken görs osv.
Att det är mycket barnarbete förknippat med det i olika länder som Malawi, Brasilien och Bagdad.
Blev så jävla påverkad, kunde inte sluta tänka på den efter lektionen.
Tänk att det är barn som plockar tobaksbladen ni där ute sedan röker.
Barn som förmodligen kommer dö i förtid pga bekämpningsmedlena som de får ta hans om osv.

Jag ska aldrig i hela mitt liv röra tobak. Punkt slut!

Ikväll ska jag på tränarrådsmöte. Kul.
Nu ska jag plugga...
km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0