Jag ska införskaffa mig en kamera, detta funkar ju inte


[Love the pic. Miss the summer]

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men kan inte göra något åt det för på Tisdagar har jag rep OCH träning till klockan 21:30..Kommer hem lite innan halv 11. Är riktigt trött när jag kommer hem. THATS WHY!
Men trots det så hade jag 53besökare...inte illa. TYCKER JAG!

Började min dag med att försova mig, vaknade kvart i 8, börjar prick 8.
Så slängde på mig nå skit o satte en grön mössa över mitt jävla fågelbo.
Ni vet sånna där dagar då man känner sig riktigt jävla ful?!
Jag hade en sån idag, helt brutalt.
Frågade min kompis Abi om han känt så han svarade bara att killar inte känner så.
BULL SHIT, jag tror minsann att de gör det!

Aja, jag är trött som fan, så ska bara chilla.
Adios.
km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0