old but gold


Jag, Kayla Mokédé 2003. HAHA

Sjukanmäld.
Men ska plugga hemma, läsa minst 70sidor i Hundpojken och göra klart Geografi-frågorna(25st).
Ikväll ska jag träffa några brudar från klassen. Åker till Markbacken o käkar kebabpizza.
Jag måste äta kebabpizza minst en gång i veckan, fuck blodpropp och sånt shit.
Kommer säkert svälla upp i 25års åldern, men orkar inte tänka på det! Jag tränar nu, är nöjd med min kroppsbyggnad och underhudsfettet. Jag är normal. Så det så! 1,73m och 64kg.




Kommentarer
Postat av: sanni

BYXORNA KAYLA HAHAHAHAHAHAHAHAHH ASGARV HÄR FÖR MIG SJÄLV :D

2011-11-25 @ 08:52:27
Postat av: mormor

vad gulligt! minns precis var vi var, Pascal drog pulka och vi åkte skidor, härligt!

2011-11-26 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0