whateva floats your boat


KLIPPT MIG! fetans kort.....men ska ikke klaga!
Gokart idag, as kul. Körde fett snabbt, körde om Malaika en gång och båda dog av garv hela tiden.
Köpte godis o sånt shit till tågresan.
Åkte upp till skidstadion.
Sedan skjutade mormor mig till Erik.
Käka där, åkte lite bräda o tog en promenad och snacka gamla minnen!
Haha så mycket vi har gjort tillsammans när man tänker efter!
Fina minnen.

Imorgon åker vi hemåt.
Byter tåg i sundsvall OCH i gävle.
Ville byta tåg i stockholm...hade kunnat träffa Kim då :c
aja...

km.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vad kul for er gumman. Jag forestaller mig er skrattandes i go karts <3

2011-11-06 @ 01:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0