Drama-film


Har nyss spenderat de senaste två timmarna med att se filmen "Jag saknar dig".
Det var nog den mest känsloframkallande film någonsin, så äkta och så mycket känslor.
Jag grät igenom hela filmen, jag tänker inte berätta handlingen.
Men jag säger bara att den är sorlig, redan från start.
Och en till sak, ta vara på det positiva i livet du har. Ta ingenting förgivet utan var tacksam.
För om något försvinner ifrån dig, för alltid, så vet du inte hur du som person kan reagera.
Var tacksam, och visa kärlek. Livet är förkort för att hata andra.

Men om något sker, så kan det faktiskt finnas en mening bakom det.
En sak till, ett citat från filmen "Även den djupaste smärta har en mening"

Peace
Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0