Jag hatar det

Det är något som känns fel. Jag vet inte vad det är. Känslan kom för kanske två dagar sedan.
Så det är inte för att jag är sjukt trött och har tre timmars sömn bakom mig, nej nej.
Det är något djupare än så. Och det känns inte alls bra, har någon sorts magkänsla
och min upfuckade hjärna är tillbaka på spåret.

Jaja, jag visste ändå att denna Kayla skulle komma tillbaka. Fick vara glad en liten stund i alla fall.
Ska inte klaga. Duuuh, EMO!

Har mensvärk också, mår illa och har sjukt ont i magen. Gräddet på moset liksom.
Fredag idag, jag ska göra ABSOLUT ingenting.
Tror jag ska lägga mig i sängen och sova lite. Då slipper jag tänka i alla fall.

Bye!
Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0