Så brutalt jobbig röst, uuuueeäääh, hur orkar man?


Såhär såg man ut för ett år sedan. Samma ansikte, annat hår.

GUD...en unge som skriker utanför mitt rum. Blir galen, hur orkar man skrika och gråta så mycket?!?!
Fast en rolig sak, fick sms från Kim - Han gick upp klockan 8:00, käka frukost och trodde att han skulle till skolan idag. ASSÅ HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA, HUR LYCKAS MAN?!
Förövrigt är jag mega trött.
Kom på en sak i fredags. Alltid när jag träffar på någon i skolan o den frågar hur jag mår. Så säger jag ALLTID "Det är bra, lite trött bara!" Det är ju sant, men fan vad enformigt svar.

Idag blir det träning med ungarna och sedan ut och köra freerunning med några grabbar från gruppen!
Härligt härligt.
Adios.
Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0