All Along the watchtower


Jag vill surfa på höga vågor i Californien
jag vill även skaeta i pooler utan vatten under tork-perioden
Tycka att överdrivet långhåriga killar är det hetaste som finns, vill jag med
lyssna på Jimi Hendrix's marijuanafyllda stämma är också något som kan tänkas
Hålla bak på fordon som kör i 90 med min bräda under mina fötter
göra spontana akter, och förstöra för samhället
gå ut med en kille med utsvängda byxor

Jag vill vara en 16årig brud på 70-talet, det är allt

________________________________________________
Såg Lords of Dogtown nyss, fattar inte varför jag inte sett den förut.
Sjukligt bra, fick mig att fantisera bort ett tag.
Jimi Hendrix, fyhelvete han var en jävel till geni.
peace and love folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0