I'm made of wax, Larry, What are you made of?


<3

Vaknade, klättra ner för stegen och landade på golvet. Såg en lapp på min dator, den var från Nchilija.
Hon hade lånat en tröja utan att fråga mig. Och hon vet att jag hatar när man lånar utan att fråga.
Så hon ba "Du får skrika hur mycket du vill att jag aldrig får låna något utav dig igen, men du ska veta att jag älskar dig."
SÅ SÖT.
Påtal om Nchilija så sjung hon i sömnen igår kväll, hon är värsta Justin Bieber fanet...så gissa låten hon sjung?
....-BABY-

Snart drar jag till skolan, lite smått trött. But I'll survive!
Km.


Kommentarer
Postat av: APAPAP

TRODDE INTE DU GILLA ADTR EY

2011-09-29 @ 17:26:54
Postat av: ginger.

åhåhåhåhå, så fin Mattis är.

2012-04-05 @ 15:18:59
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0