Känslor visar att du är levande


Awesome day in school, två lektioner. YIEHA!
Stack till Mcdonalds efter skolan för att träffa Hannah, Emma, Molly och Krille.
Åt den nya Mcfurry smaken, Ahlgrensbilar. Den får 5/10 bilar av mig.
Sedan shoppa jag lite smått o gått, hårspray, underbyxor och hårband.
Käk på Subway med Sanna, Hannah, Emma och Johanna.
Sen plugg på Biblioteket.
AWESOME DAY, trots mitt dåliga humör i morse.

NU: Ska jag fortsätta med filmen som ska redovisas imorgon på Engelskan.
Hasta La Vista Chicas & Chicos.
km.



Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn du kollar på en dildo? ser ut som det liksom

2011-09-21 @ 21:45:50
URL: http://sannastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0