tack till läsare och en Mardröm


We<3it - Tumblr.com
Under hela den här veckan och tidigare så har jag alltid haft minst 36 besökare varje dag, Välkommen till er,
mina nya läsare och TACK för att ni läser min blogg. Ni kan följa min blogg på Bloglovin' med.
Klicka antingen där på sidan av bloggen eller precis där i slutet av detta inlägg!
Men ni gör självklart som ni vill!

Vaknade nyss. Drömde världens hemskaste dröm.
Först går jag på en väg med en resväska och så ser jag en leopard sitta i lerpöl, jag slår med resväskan mot den för jag visste inte om den va riktig eller inte. DÅ attackerar den mig. Och den hade en Grisslibjörns-kropp.
Asså jag fick panik i drömmen, fy helvete!
Men jag överlevde. Sedan var jag helt plötsligt i ett hus och någon kommer till mig och anklagar mig för att ha kvävt en fågel.
...Minns inte mer av det....
Sen är jag med min mamma, Malaika, Nchilija, Ingrid och Mijo i Yayas brors hus. Vi har det trevligt
osv, men sedan går det ett larm och yayas bror skriker "HUSET SPRÄNGS"
och min mamma räddar mig och Malaika men Nchilija är borta, Ingrid och Mijo ligger och sover.
Så mamma springer tillbaka in, och jag börjar gråta hysteriskt. Men så ser jag Nchilija komma ut, sen vaknar jag...

Asså den där drömmen, jag vaknade upp med blöta kinder och var svettig.
Jag HATAR mardrömmar. Brukar inte drömma dem ofta, men när jag väl gör det så är det alltid någon som dör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0