Are we there?



Sitter hemma i sunkkläder och dricker kaffe. Äntligen hemma. Åh..äntligen hemma, älskade det tv-programmet när jag var liten. Jag låtsades alltid att det var mitt hem de skulle göra iordning. Är jag ensam om det?
I guess so.

Idag ska jag plugga. Har otroligt mycket, som jag kanske har nämnt tidigare. Det är allt från inlämningar, nationella prov och annat ansträngande som man får ångest av om man gör dåligt ifrån sig på.
Jag får helt enkelt bara bita ihop och dra ut alla verktyg ur arslet för att göra toppen bra arbeten.
Annars blir jag arg och besviken på mig själv. Nå fler här, som får ångest lätt pga skolan?  -Dum fråga, klart att det är. I'm not the only one.

Km.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag får sjukt mycket ångest. But then again, det är snart sommar och jag sjunger högt och falskt till The Beatles. <3 Men du lycka till och John Lennon och Bob Marley är sjukt bra att lyssna på när man pluggar.

2012-04-25 @ 13:58:45
URL: http://nochyuwords.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0