Black hole sun


Bjuder på en fin bild på mig och syrran.

God förmiddag gott folk!
En vaken tös är här, hon är jävligt kissnödig. Men att klättra ner för stegen, orkar hon inte just nu.
Hennes hals gör sådär hållerpåattbliförklyld-ont och ögonen är helt jävla ögonbajsiga.

Orka skriva "hon"...töntigt Kayla.

Ehe...Idag är Tisdag, har inga planer, mer än att jag ska träna klockan 19:30.
Såg en gymnastfilm igår som heter Stick it. Blev sjukligt sugen på att träna sådär sten hårt och bli sjukligt vältränad. Måste komma igång. Jag var alltid vältränad förut, för ett år sedan typ.
Men ah, får skylla på att tonårslatheten kom och dominiera ut den hälsosamma Kayla.

Nu ska jag snart klättra ner och besöka toaletten, sedan göra mig en härlig kopp kaffe.
Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0