Du är så, yeah yeah



Chilldag. Nationella - Läsförståelse i svenska idag, gick väl bra. Kändes bra i alla fall, blev klar först av alla. LIKE ALWAYS. Det är alltid så...haha hatar't. Försöker med flit att inte bli klar så jävla snabbt, men misslyckas varje gång.

Sen hade vi en till lektion och sedan Adios School.
Jävla PMS slash SCHIZOFRENI väder. Sol,hagel, regn, sol, blåsigt - ibland allting samtidigt.
När jag kom hem så var dörren låst och pappa var den enda hemma och han sover. (Han jobbar natt)
Och han sover DJUPT när han sover, så jag gick loss på ringklockan och banka som fan.
men nej, han vaknade inte. Så satte mig ner o tyckte synd om mig själv för att sen dampa loss på ringklockan igen efter 40min. Då vaknade han.

NU: Käka och dricka kaffe.
SENARE: Freerunning, woop wopp, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0