EHE-



Sitter hemma, käkar Ali Baba godis och liksom chillar mig igenom livet.
Har spenderat min dag i skolan, inte i sängen eller här hemma. Jo för jag är snart frisk, är bara sjuk fortfarande.
EHE-
Hade dock bara en lektion och försov mig dessutom imorse. "KAYLA, du har skola!!" skriker pappa, han trodde jag ville sova mig igenom ännu en dag. Han hade fel :(( Jag VILLE till skolan.

Ikväll har jag tränarutbildning i två timmar. Heja Sverige, här ska det utbildas.
Ni får ursäkta inlägget nedan, jag var arg.
EHE-

De två godisarna på bilden, är en sort jag absolut hatar. Den smakar tandkräm och är äcklig. MEN ÄNDÅ köper jag den, jag måste köpa två st, varje gång jag köper lösvikt på Ali Baba, för visst ser de goda ut.
Jag är Knäpp.
EHE-

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0