Endast ett inlägg idag


Jag och Malaika americas next top models.

God förmiddag mina kära läsare. Jag vet att min blogg har vart tråkig under den senaste tiden, liksom inga inlägg jag direkt lagt så mycket energi på. Jag vet inte, har väl ingen inspiration I guess. Men ni får gärna kommentera om vad ni vill läsa eller vad jag ska bli bättre på. För trots att jag skriver för mig själv endast, egentligen...så är det kul att veta att det finns de som läser och då vill man ju göra de glada liksom.
Så kom igen nu, kommentera!

Jag ska snart
 gå till S med Malaika, vi ska ju på välgörenhetsevent ikväll som S anordnat. Jag och Malaika ska gå modevisning och visa upp afrikanska kläder. Ska bli kul, men somsagt jag är nervös för klackarna.

Blir ingen mer uppdatering idag, tyvärr. Eftersom jag ska vara borta hela dagen och jag kommer hem sent.
Så ha en underbar dag.

Km.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder pa er fran Modevisningen tack! :)

2012-04-14 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0