ett väder kan förstöra


Denna kopp fylld med kaffe räddar mig varje morgon. För när jag vaknar är jag nära in till en Zombie, men efter att den gudomliga drycken har smekt min insida av halsen så förvandlas jag sakta tillbaka till en människa.
Jag tackar kaffe-guden, varje dag.

Vaknade för ca. en timma sedan och ut genom fönstret såg jag flygande snöflingor, and my brain was like "WHAT THE FUCKING FUCK!?"
Eftersom att jag hade tänkt att ta en lång runda på brädan idag, så blev jag naturligtvis förtvivlad o besviken.
Men fanns inte så mycket o göra åt det än att ta sig i nacken och liksom förbereda sig för en extremt snöig dag.

Fuck life.
Km.

Kommentarer
Postat av: ellenwiklund.♥

din blogg rockar kayla!:D

2012-04-07 @ 09:39:35
URL: http://ellenwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0