förkyldning dag 2

God förmiddag! Är fortfarande förkyld och min hjärna är det åt helvete med. Kan knappt tänka klart pga. alla mardrömmar, jag drömde inatt. Sov sittandes i soffan från kl 2 till kl 6:30, men vaknade minst fem gånger under den tiden. Hatar att va sjuk och drömma feberdrömmar, när jag inte ens har nån speciell feber direkt.
Min röst låter som en stammande kråka och det har bildats två niagarafall i mina näsborrar.

SLUTKLAGAT.

Ska försöka plugga, hemma från skolan i TVÅ DAGAR. Herregud, ångest upp till 1000.
Ska göra mig en kopp kaffe sedan ta pennan ur baken och räkna lite matte.


Oj, så radical jag är...pekar "Fuck you" och grejor.
Watch out, I eat babies.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0