Jag har börjar flyga, jävligt högt också

[går inte att lägga upp bild]

Hej på er!
Ingen uppdatering igår pga. att jag inte var hemma på hela dagen.
I lördagskväll var jag barnvakt åt min kusin Z, så jag sov där. Sen igår klockan 12:30 skulle jag till Hjalmar Bergmanteatern, för några st (inklusive mig) från freerunningen, skulle ha uppvisning.
Så hela dagen, var helt enkelt en freerunning dag. Om vi inte hade uppvisning, så chilla vi runt på stan o hoppa o volta. Fast jag åkte mest bräda, men gjorde några backflips på nån gräsplätt, faceplanta också...så min överläpp blev dubbel så stor.
Efter uppvisningen som slutade 19:30, så stack vi till oscariahallen och träna till klockan 21:30.

Så ja, en freerunning dag blev det igår. SÅ JÄVLA GRYMT!

Idag är det Valborg och jag funderar på att sticka ut och springa nu.
Och senare ska jag förmodligen vara med några polare.
Have a nice day.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0