Meniscus - Mother - Absence of I



Go' kväll alla själar. Är hemma nu efter en kväll tillsammans med Mr.V - möttes på stan för att sedan rulla/gå väster ut. Snacka på som vanligt och bara vandra. En trevlig kväll var det. På väg hem, rulla jag genom stan - idag är det Onsdag även kallad Lill-Lördag. Så självklart såg jag fulla drägg som var ute och härja. Trevlig syn
och lite av en komedifilm. Stanna vid Pressbyrån och köpte Kinder-choklad o refresh.
Stanna vid min park och avnjöt mina två skatter. Är inte på ett såntdär övertänkande humör, brukar vara det när jag sätter mig på bänken i den parken. Så mitt besök där, varade bara en liten stund.
Nu är jag hemma och vid 00:00 ska jag ta mig igenom en skräckfilm.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0