mxofhcjweomvcwc

Hej jag heter Kayla, jag skriver sånt som kan kallas poesi. Den är äcklig och ful, precis som jag.
Mitt liv är så livlöst att jag drabbas av sjukdomen Aids om och om och om igen.
Datorn är enda sanna vän för tillfället, eftersom det är den enda som frågar om vi ska umgås varje dag.
Min socialaförmåga sjunker för varje minut och framtiden min är allt utom ljus i vissa stunder.

Ja hejdå, nu stängs internet av. Alltså stängs mitt liv ned också.
Kul för er att veta.

Hejdå bittra och arga Kayla. Hejdå för en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag älskar din poesi och du är verkligen inte ful.

Men okej, det är tillåtet att vara lite arg ibland.

peace.



Ps. Jag är inte pensionär. Trots att jag heter Marianne.

2012-04-19 @ 18:20:43
URL: http://www.illbeige.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0