Stay, don't leave


En ung DiCaprio får står för bilden idag. So hot.

Chill-dillar i biblioteket med M, hjälper honom med sam-ekonomi. Trodde vi började som vanligt, halv 10. Men det var nationella för en del i klassen första lektionen, SÅ JAG KUNDE HA LEGAT I SÄNGEN NU OM jag hade vetat det. That is a true fuck-my-fucking-life-moment.

Har modell-möte efter skolan, imorgon är modevisningen och jag är fett nervös. Ska gå i skyhöga klackar, klänning och grejor. -Men det ska bli kul, det är ju en välgörenhetskväll. Jag gör det för någonting gott.

Nu ska jag fortsätta scrolla på Tumblr. Min skola är värsta hipster-skolan, så alla har det här...så det liksom ingår att scrolla på tumblr på skoltid, annars är man sååå dålig.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0