You can buy your time, I'll hunt mine


(Weheartit.com)
Vaknade klockan 11:00. Gjorde mig en kopp kaffe. Sedan städade jag hela köket. Städdag jao.
Nu chillar jag. Ska städa mitt rum. Dammråttor, skräp, kläder och böcker överallt. Bra skit.

Senare...

ska jag träna mina småbarn. Är taggad, vill se hur de utvecklas. Sakta men säkert.
Såg en surffilm innan jag däcka, inatt. Blue Crush 2, åh vill så jätte gärna fylla 19år och sen bara dra till Australien. Leva livet, med lite pengar i fickan, knappt nån mat. Men det kommer kvitta, för jag kommer ha brädorna plus lära mig surfa. LIVET.

Km.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad tränar du "dina små barn" i? :)

2012-04-22 @ 14:35:15
URL: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0